sadece bir his

kurtuluş'tan geçerken, kulağımdaki ses "yanlış cevaplardan seçerdin istediğini" diyordu, dışarıdaki de kurtuluşa çağırıyordu. tam olarak ne demek istediklerini anlamadım. neyi nereye koyacağımı bilemiyorum. ama sonuç olarak elde avuçta olana bakıyorum; olan bitene; garip bir tekrar söz konusu. ya aynı yerde dönüp duruyorum ya da temeli iyi atmışız fark etmeden, fazla savrulmuyoruz. yaşananlar birbirinin tekrarı. tekrar etmem gerekirse, garip bir döngünün içindeyiz. kendimize dolanıp duruyoruz. tam olarak ne istediğimi bilmiyorum. neyi nereden alacağımı da... kimden nasıl ne istenir ve sonra ne cevap verilir. sadece elde avuçta olana, olan bitene baktığımda, haklı olduğumu hissediyorum. sadece bir his. aklı baliğ olmadım daha. aklım almıyor olan biteni. neyi nereye koyacağımı bilemiyorum. koyverip gidiyorum.

"korkulardan arın da gel; bu bir yaşam-sakin ol geçer gider..."

o kadar büyük bir tekrar var ki evin camlarını bile geçen yılla aynı gün silmişim. çözeceğim bu oyunu.

Yorumlar

depressiveofmanic dedi ki…
olasılık nedir yawhu geçen sene ile aynı gün camları silebilmekte? bu da bence imrenilecek bir şey =)

Bu blogdaki popüler yayınlar

41'den

Annemsiz ilk doğum günü