muhasebe#11

2000'lerin ilk 11'ini tamamladık. Bu kadroyla şampiyonluk zor. Yeni takviyeler lazım. Yeni yıllar transfer etmek; yeni bir hayat.

Yapmaya çalıştığım bu: yeni bir hayat inşa ediyorum; "parmağımda yüzükler, kolumda bilezikler"... 11. yılda tezimi yazdım, top oynamaya devam ettim; havuz ve fransızca durdu ama tv5'te altyazılı filmleri anlamaya çalışıyorum; bazı esprileri yakalayıp güldüğüm bile oluyor. Tebessüm...

Hareket ettik çokça: Denizlere açıldık, adaları gezdik; rumundan prensine, kaştan gözden uzakta oteller ziyaret ettik;

Yazılar yazdım: faaliyet raporlarım blogta listeli. Tek melekem bu; daha da kanatlandırmak gerekli.

Ağladım ve güldüm: iki kere, hüngür hüngür; pek çok kez katıla katıla. Neyse ki yanımda O vardı da katıldı bana.

Çokça sıkıldım: Zamanın bu kadar geniş olmasına şaşırdım.

İki Kesmeşeker konseri ve yol sonunda albümü ile güzel anlar yaşadık.

Bu yıl sevgili dostum ile aramız daha iyiydi. Oturduk konuştuk; konuştuk ve dertleştik; dertlendik ve yol aldık. Yol, kat kat birikti, koca bir bina oldu, gökyüzüne yükseldi. 11. yıl hiçbir şey olmasa bile bu dostluğu yeniden yükseltmenin anlamı ile bayraklandı.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Annemsiz ilk doğum günü

41'den