muhasebe #12

Bu yıl benim için güzel geçti. Birçok çift sayılı yılda olduğu gibi. 82-92-02-12 dörtlemesi kare ası oluşturdu bu sene. Yılın kendi içinde de kare ası belli: Doktora, şampiyonluk, yeni ev ve yardımcı doçentlik.

İşler yaptım ve bekledim. Bekleyişlerim iyi sonuçlandı. Beklemeler anlam kazandı. Zaman gövde kazandı. Gövdeler, dallanıp budaklandı; çiçek açtı. Zaman bana mutluluk getirdi. Beklemesini bilmek,çoğu zaman olduğu gibi, yine işe yaradı. Olayların akışı, şimdilik yolunda; beni yolda tutuyor; yolun tarafında... Varmak değil de gitmekten ibaret olduğum için, akışlar hedeflerini buluyor; akmalarına izin verdiğim için olabilir mi? Ben bi akışın kendisi olduğum için olabilir mi? Ben herhangi bir yere varmaktan ziyade akmaktan ibaret olduğum için mi? Kan ve damardan yapıldığım için mi? Muhasebede soru sorulmaz, cevap verilir. Tamamen insani; hayali değil... Geçen yıl, yapılması gerekenlerin yapıldığında karşılığının alındığını göstergesi oldu. Gerçeklikle karşılaştım. Karşılaşmaları beğen ya da beğenme; o başka bir tartışma...

İlmek ilmek işleyip,sokaklarında yeni bir hayat kurduğum kente şimdi misafir geldim; yeni bir ben yaratmaya çabalıyorum. Yeni sokaklar oldukça az olduğu için, şimdilik kullanılacak bir araç değil. Yeni araçlar bulmam lazım. Eski yılın son günleri yeni zamanların ilk günleri oldu. Benim için yeni yıl erken başladı. Bu yıl daha uzun ve yoğun olacak.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

41'den

Annemsiz ilk doğum günü