'12'nin bir haftası geçmişken, olan biten hakkında rapor:

-Umberto Eco-Prag Mezarlığı'na başladım. Uzun süredir çeviri roman okumuyordum.

-"Tezi verdin, rahatsın" baskısıyla hissettiğim rahatsızlık. Birşeyler yazma isteğimi engelliyor. Boşa geçen zamanlar diye hissediyorum.

-Bizimkilerin yıllık ziyareti, maç ve konser organizasyonları gibi yoğun bir gündeme geldi; bu da kendince anlamlıdır diye müdahele etmeden bekliyorum.

-Cebeci kar altında; usul usul yağarken temizlik ve ferahlama ümitleri... Beyaz bir sayfa için zemin hazırlığı?

Yorumlar

Aklıma gelmiş iken Adanademir'in 33 otobüs buraya gelmesi,bizim de onların arasında bulunmamız harikaydı,tabii 90 dakika coşkulu bir tribün..
ligea dedi ki…
tez bittiyse yine de gecmis olsun, zamani bereketlendirir neticede.ve tadini cikar, bak memleket binlerce ogrencisi ve delirten burokrasisiyle senden hizmet beklemekte.
yavuzy dedi ki…
beklemedeyim hala; öğrencilerimi, bürokrasimi ve yeni can sıkıntılarımı merakla bekliyorum; eskileri iyice can sıktı!

Bu blogdaki popüler yayınlar

41'den

Annemsiz ilk doğum günü