Etiketler

Yaklaşık 15 yıldır çeşitli başlıklarda blog yazıyorum.  İlk olarak wearenoone.blogspot.com adresli tribal enfeksiyon/mistik-kostik blogumuzda başlamıştık bu işlere. 2005-2008 arası yoğun olarak devam ettik, 2010'lara kadar da takıldık oralarda.

2007'den sonra ben peyderpey bu bloga geçtim. Yaklaşık 600 yazı eklemişim. İlk zamanlar daha çok şiir, şarkı sözü, o zamanlar yeni olan youtube'tan şarkı paylaşma gibi aktivitelerle ilerleyip, zamanla yalnızlık tripleri, arkadaşlık dertleri, edebi denemeler, günlük haller, gidilen konserlere dair izlenimler, çeşitli yerlerde yayınlanan yazıların duyuruları, hayat memat meseleleri, evlilik, çocuk, taşınma halleri diye devam ettim. Çeşitli kitaplardan alıntılar yapmak, blogun baştan beri devam eden bir alışkanlığı. Her biri birer kitap önerisi olarak kayıtlara geçmiş önemli işler bence. İşte burada: https://disconnectus-erectus.blogspot.com/search/label/al%C4%B1nt%C4%B1

Evde kal zamanlarında bu yazıların neredeyse tamamına baktım ve onları etiketleyerek grupladım. Ana sayfada sol üst menüde üçlü çizgiye tıklayarak ulaşabilirsiniz bu etiketlere. Tabii her bir yazının altında da var etiketler.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

41'den

Annemsiz ilk doğum günü