After Show Party

Uzunca bir süredir, bu kadar uzun süre hiçbir şey yapmadan durmamıştım. ya da

Uzun süre hiçbir şey yapmadan durmayı, uzunca bir süreden beri deneyimlemiyordum. veya

Hiçbir şey yapmadan durmaklığım, uzunca bir süredir bu kadar uzun sürmemişti.

Gerçi Masumiyet Müzesi'ni bitirmişliğim ve Kuyucaklı Yusuf'u yarılamışlığım var. Sırada, Sevda Dolu Bir Yaz ve Gecenin Sonuna Yolculuk var.

Dayı olacağımı dimağın önemli bir noktasına yerleştirip, Cenk Taner'in ikizlerine sevinmişliğim de...

Kitap için yazmam gereken yazıları düşünüp, artık çalışmaya başlamayı da planladım.

Uzun süredir görüşülmeyen arkadaşlarla yemekler ve hafta sonu alkolü... Gidiş gelişleri yürüyeyerek yaptım, yazılar öncesi önemli bir adım.

İnsanların yanında beni gürdükleyerek bir an önce yürümeye başlamak ve eve dönmek isteğini nasıl kontrol alacağımı henüz bilmiyorum. Hava iyiyse koştuğum da oluyor.

Bünyenin rahatlıkla ve mutlulukla bir alıp veremediği var; burası açık.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

41'den

Annemsiz ilk doğum günü