izin vermedi yalnızlık

Yeni yaşın şarkısı bu olsun, feci şekilde alıştığım ve içinden çıkamadığım tuzak-kendim kurdum-kendim düştüm-artık kuralları o koyuyor. Kaptansız gemi'ye daha önce yer verdiğim için bu sayfada, bunu seçtim:

izin vermedi yalnızlık.
bir canım var zaten, bilmem kaç sıkımlık.
vapurlar kalktı iskelelerden
ben seni düşündüm zaten bunaltıyordu nem.

umutsuzluk yasak- ikinci bir emre kadar.
üç gündür sular yok, sakalım keyfe keder.
sıvılar atıldı bedenlerden,
ben seni düşündüm, zaten tutmuyor fren,
delirdik bazen, sırf bu yüzden dönemem.

başladık beraber geriye sayımlara
uyarılmıştık zaten, boş laflara karşı
karşıya durunca gördük ki sonunda
konuşmamak gerek aynı anda.

anlatmaya çalıştım, yarın çok uzak.
zor geçtim yollardan, etraf dolu tuzak.
ne hayaller kırıldı gözlerden ırak,
ben seni düşündüm, zaten çok vakit alır
dünyaya dönmem, sırf bu yüzden dönemem.

ahmet'i hiç görmedim, evlenmiş duydum.
hayır, öbür kızla hani öğretmen olan –oldu
ekildi sinirler, biçildi tütünler;
hoş gelindi, hoş gidildi.

yerde renkli dergiler, satın alınmış düşler,
iki sayfa yer tutmuş sekste fanteziler.
videolar, cd'ler, dev ekran tv'ler.
unutmak ceza oldu, dokunmak günah oldu zaten.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

41'den

Annemsiz ilk doğum günü