pelte

kişisel pms dönemleri: yenen içilenden keyif almama, hiç birşey yapmak istememe, okunanları anlamama, tv karşısında pelteleşme... Can sıkıntısı. Üretkenlik öncesi gerginlik mi?

"in the perfect isolation, here behind the wall". Can sıkıntısı mı izolasyon yaratıyor yoksa ördüğüm sıkı duvarlar mı sıkıntının kaynağı? Yıkayım diye bu sıkıntıyı, başlattım duvarın üzerine damlatmaya suları. Gücü değil, sürekliliği yıkacak. Pıt pıt pıt, çatlağı yaratacak.

Geçen sürede yalnızca yaşadım. Yalnız yaşayıp, yemek yiyip, uyuyup, uyanıp, gezip tozup sınırlarımı buldum. Bu da bir gelişme. Ne Bologna'da çadırın içinde, ne Suriye rakısının şişesinde, ne Süryani şarabının renginde, ne dün yediğim mercimekli bulgur pilavının tanelerinde, ne de her sabah pencereyi açıp tuvalete gidip çayı demleyip televizyonu açtığımda bundan sonra ne olacağına dair bir ipucu bulamadım. Ama sanırım, her biri bana neyin olmayacağını, neyin gerçekleşmeyeceğini anlattılar. Can sıkıntısı en çok bu işe yarıyor işte. Ancak yaparak öğrenebileceğimizi gösteriyor. Oturduğumuz yerde birşey değişmiyor.

Yorumlar

seyabb dedi ki…
Harekete geçmek gerek.Oturarak sadece beyin geviş getiriyor.

Bu blogdaki popüler yayınlar

41'den

Annemsiz ilk doğum günü