geçmek süresi

Bu sabah  küfrederek uyandım; nedenini bilmiyorum. Geçip gitmeyen şeylerle ilgili olabilir, beklemenin beyhudeliği ya da... Sonra şu şarkıyı dinledim ve tüm gün mırıldanıp durdum:

"hayatından çekip gitmek benim için zor oldu.
her şey iyi olacak sanma, yanılmak gündelik oldu.

seni ezip gitmek,senin için zor olurdu.
her şey iyi olacak sanma fedakarlık dost oldu.

düşünden bir ur gibi geçtim dilinden bir yara
aklından bir sır gibi geçtim bugünden yarına...

iyi olur diye beklemek benim için zor olurdu.
her şey kötü olacak sanma yaşanan en kötü buydu.

düşünden bir ur gibi geçtim dilinden bir yara
aklından bir sır gibi geçtim bugünden yarına...

yalnızım çünkü razıyım!" (Kargo/Geçmek Süresi/Yalnızlık Mevsimi)

Yorumlar

serdanka dedi ki…
"yalnızım çünkü razıyım!" bu cümle çok acıtıcı be! Razı olmasaydık keşke ama razı olduk bir kere der gibi! Çok fena bile bile yalnızlık...

Bu blogdaki popüler yayınlar

41'den

Annemsiz ilk doğum günü